5 useimmin kysyttyä kysymystä

Kuinka usein saan laskuni ja mikä on laskun eräpäivä?

Vastaus:

Lähetämme laskun joka kuukauden alussa ja laskun eräpäivä on kunkin kuukauden 15. päivä tai sitä seuraava pankkipäivä.

Ota meihin yhteyttä jos haluat maksaa laskusi joka kuukausi jonain myöhempänä ajankohtana kuin eräpäivänä. Eräpäivästä maksupäivään kuluvalta ajalta maksat lakisääteisen viivästyskoron. Maksupäivän muutoksesta veloitamme hinnaston mukaisen käsittelykulun. Myöhemmästä maksuajankohdasta sopiminen on korttikohtainen päätös.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten kirjaudun sisään Omille sivuille?

Vastaus:

Sisäänkirjautuminen edellyttää matkapuhelinnumeron rekisteröimistä. Mikäli olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi, pääset kirjautumaan uuteen palveluun rekisteröitymättä uudelleen. Jos et aiemmin ole rekisteröinyt matkapuhelinnumeroasi tai matkapuhelinnumerosi on muuttunut, voit rekisteröityä palveluun verkkopankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla. Rekisteröitymisen jälkeen voit kirjautua palveluun henkilötunnuksellasi ja tekstiviestitse lähetettävällä salasanalla.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Olen unohtanut PIN-koodini, voinko saada uuden?

Vastaus:

Ota yhteyttä jäsenpalveluun, niin tilaamme sinulle uuden PIN-koodin.

PIN-koodin tilausta varten tarvitsemme seuraavat tiedot:

  • Kolminumeroinen CVC-turvaluku, joka löytyy allekirjoituskentästä heti korttinumeron jälkeen.
  • Kortin voimassaoloaika, jonka löydät kortin etupuolelta.

Tämän jälkeen lähetämme sinulle kirjeen, joka sisältää nykyisen PIN-koodisi. Jos haluat valita PIN-koodisi itse, tilaamme sinulle uuden kortin ja lähetämme sinulle kirjeen, joka sisältää tarkemmat tiedot oman PIN-koodin valitsemista varten.

Täältä löydät lisätietoa omavalintaisesta PIN-koodista.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten voimme yhdistää pisteemme perhekortin haltijan kanssa?

Vastaus:

Pisteitä ei voi yhdistää, mutta perhekorttien välillä voidaan tehdä pistesiirtoja palkintotilausta varten merkitsemällä kultakin kortilta käytettävän pistemäärän palkintotilauslomakkeeseen. Tilaus tehdään tilaajaksi merkityn henkilön kortilta ja pää/perhekortilta veloitettavat pisteet näkyvät siirtoina tilaajan kortille.

Pisteitä voi siirtää pää- ja perhekortinhaltijoiden kesken palkintotilausta varten myös soittamalla jäsenpalveluun.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?
Miten teen reklamaation?

Vastaus:

Klikkaa tästä löytääksesi ohjeet reklamaation tekemiseen sekä reklamaatiolomakkeemme.

Oliko tiedosta hyötyä sinulle?