Reklamaatio

Etkö ole saanut tilattuja tavaroita? Onko ostoksesi veloitettu useampaan kertaan?

Yritä aina ensin itse ratkaista ongelma suoraan myyjäliikkeen kanssa. Myyjäliikkeet ja käyttöpaikat, jotka vastaanottavat maksukortteja maksuvälineenä, vastaavat ostamassasi tuotteessa tai palvelussa ilmenevistä virheistä, joten aloita reklamaatioprosessi heidän kanssaan. Yleensä asiat ratkeavat yhteistyöllä.

Ellei asia selviä käyttöpaikan kanssa, voit reklamoida meille täyttämällä reklamaatiolomakkeen. 

Tarvitsemamme tiedot

  • Korttisi neljä viimeistä numeroa
  • Ostoksen loppusumma
  • Reklamaation syy

Ilmoita reklamaatiolomakkeessasi miten ja milloin olet reklamoinut myyjäliikkeeseen, kenen kanssa olet puhunut, milloin reklamoit ja mikä reklamaation tulos oli. Liitä kirjeet ja sähköpostiviestit reklamaatiolomakkeesi liitteeksi. Lisäksi liitä mukaan kaikki muu mahdollinen dokumentaatio ostotapahtumasta. Tällaisia dokumentteja voivat olla esimerkiksi kuitit tai tilaus- tai toimitusvahvistukset. Kun lähetät lomakkeen, lähetämme antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet reklamaatiolomakkeesi.

Jos korttisi on kadonnut tai varastettu, sillä on tehty luvattomia nostoja tai ostoksia, sinun tulee sulkea kortti mahdollisimman pian. Tee myös rikosilmoitus korttisi luvattomasta käytöstä.

Jos et ole saanut tai olet kadottanut ostoksen kuitin, ota yhteyttä myyjäliikkeeseen saadaksesi uuden. Meillä ei valitettavasti ole tositteita. Olet tervetullut ottamaan yhteyttä jäsenpalveluumme, jos sinulla on kysyttävää.